logo
فروشگاه دیجی فایندر
فروشگاه دیجی فایندر

توضیحات

برد فلزیاب تی ال ۱۴۰۰۰

فلزیاب TL14000 همچون نسل قبلی خود فلزیاب تی ال ۱۲۰۰۰  نامی آشنا برای تمام کسانی که حداقل مدت کوتاهی در زمینه تولید و فروش فلزیاب فعال بوده اند. این فلزیاب آلمانی قدیمی بعد گذشت سالیان سال هم چنان جزو محبوب ترین طراحی ها بازار است و سازندگان ایرانی سال هاست از این طراحی با ظاهر و اسم های مختلف استفاده میکنند.

به جرئت میتوان گفت بیش از نیمی از بازار در حال حاضر این سیستم استفاده میکنند

فلزیاب حال حاضر از نوع پالسی (metal detector pi pulse ) است و فرکانس قابل تنظیم که در طرح اصلی چیزی در حدود ۱۰۰ و ۲۰۰ بوده و فرکانس پایین و مناسب خاک و محیط مرطوب است.

روش کار این سیستم بسیار ساده است و تقریبا برای هم کسی ممکن است ، این فلزیاب فاقد بالانس خودکار است اما دارای بالانس دستی بسیار ساده است که هم زمان به عنوان نظیم قدرت و حساسیت هم کاربرد دارد ، این امکان باعث شده این دستگاه فلزیاب بسیار سریع آماده کار باشد و زمان فراگیری آن بسیار کوتاه است.

فلزیاب تی ال دارای تفکیک بسیار ساده ای هم هست ، تفکیک فلزیاب از طریق یک ولوم  به صورت با ارزش و بی ارزش دسته بندی میکند.به این صورت ک دسته فلزات اهنی . مفرق جز فلزات بی ارزش قرار میگیرد و فلزاتی مانند طلا . نقره و مس را جز فلزات با ارزش تفکیک میکند

ثبات فلزیاب تی ال بستگی به نوع قطعات و طرح اصلی فلزیاب که همان طرح اصلی فلزیاب المانی بستگی دارد . مدل اصلی بدون دست کاری و قطعات مناسب ثبات بسیار خوبی دارد و با گذشت زمان از بالانس خارج نمیشود. 

ویژگی های این محصول:

  • یکی از ویژگی های فلزیاب TL14000 این است که صدای خروجی آن همچون صدای فلزیاب جی پی است. 
  • فلزیاب TL14000 نسبت به نسل قبلی خود یعنی فلزیاب تی ال ۱۲۰۰۰ ثبات بالاتری دارد. 
  • همچنین فلزیاب TL14000 قادر است با ولتاژ ۱۲ نیز راه اندازی میشود.

 

عمق زنی تی ال۱۴۰۰۰ با لوپ یک متری حدود ۳ الی ۳٫۵ متر حداکثر در شرایط نرمال است و حساسیت بسیار مناسبی به فلزات نرم از جمله طلا دارد و همچنین ثبات بسیار خوبی نیز دارد. کیت فلزیاب تی ال ۱۴۰۰۰با لوپ های سایز کوچک مثل لوپ فلزیاب ۳۰ سانتی میتواند عمق مفید ۱۲۰ سانت را به خوبی کاوش کند

و  میرسیم به حساسیت املاح معدنی فرکاس پایین در حد  ۱۰۰ صد هرتز  باعث شده که در هر نوع شرایط خاکی بتونید شروع به کاوش کنید بدون کم ترین بی ثباتی و گرفتن املاح خاک حتی در خاک های شور زار و کوهستانی نفوذ مناسبی و رضایت بخش دارد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برد فلزیاب تی ال ۱۴۰۰۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *