logo
فروشگاه دیجی فایندر
فروشگاه دیجی فایندر

توضیحات

کیت فلزیاب فلزجو طرح آدام

با بهترین قطعات موجود در بازار 

کیت فلزیاب فلزجو از حرفه ای ترین سیستم و برد های حال حاضر بازار است و بخش بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص داده، به جرئت میتوان گفت بیش از نیمی ازدستگاه های آماده بازار از این برد استفاده شده است . 

برد فلزیاب fpi ارائه شده با بهترین قطعات و کیفیت تولید شده و تمام مراحل تست به صورت کامل با سیستم های اندازه گیری توسط شرکت انجام و سپس بسته بندی شده است . تمامی قطعات استفاده شده در این کیت اصلی و اورجینال هستند. انواع لوپ فلزیاب فلزجو fpi کاملا مناسب این برد در فروشگاه موجود و قابل استفاده است.

جهت راه اندازی کیت فلزیاب فلزجو تمام پیش بینی ها و لوازم مورد نیاز همراه برد فلزیاب فلزجو بسته بندی شده و ارسال می شود.

در ادامه به توضیحات فنی و محتویات برد اشاره خواهد شد .

-برد فلزجو کاملا مونتاژ شده ، تست شده و آماده نصب در داخل قاب مخصوص است و نیازی به تست و لحیم کاری ندارد.

مشخصات فنی فلزیاب حرفه ای فلزجو طرح آدام  :

*ثبات بسیار بالا به علت تغییرات سخت افزاری
*تنظیم دقیق ولتاژ روی نمایشگر
* به علت تنظیم دقیق ولتاژ ورودی آپ امپ تفکیک دقیق تری دارد
* دارای منوی منحصر بفرد جهت تمامی تنظیمات ممکن به صورت دیجیتال با قابلیت تنظیم همزمان با نمایش گزینه ها و امکان رول بک و حفظ آخرین گزینه مورد تنظیم و ذخیره تمامی تنظیمات درون دستگاه.
* امکان تغییر دیجیتالی فرکانس بصورت یک هرتز به یک هرتز از ۳۵ تا ۹۹۹ هرتز و عرض پالس (قدرت) از ۱۰۰ تا ۵۰۰ میکروثانیه. (اولین فلزیاب دیجیتال با قابلیت تنظیم دیجیتالی فرکانس و عرض پالس در رنج گسترده)
* قابلیت پیدا کردن دیلی اتوماتیک مختص به لوپ مورد استفاده در کسری از ثانیه در کنار امکان تنظیم دیلی دستی توسط اپراتور.
* قابلیت تطبیق با خاک و شرایط محیطی مختلف از جمله آب و هوا بدون بر هم خوردن بالانس. (معادل قابلیت S.A.T در برخی فلزیابهای پیشرفته پالسی و تنظیم AUTO در فلزیابهای لورنز)
* امکان تنظیم سرعت سنس جهت داشتن ثبات بیشتر و حذف برخی اهداف ضعیف یا کوچک. (مشابه تنظیم Motion در فلزیابهای مینلب و تنظیم Filter در فلزیابهای لورنز)
* امکان تنظیم دیجیتالی دیلی و بازه انتگرال گیری روی موج بازگشتی جهت ایجاد ثبات بیشتر و یا حساس کردن فلزیاب به فلزات مختلف.
* قابلیت تشخیص حفره.
* سیستم حذف آهن بر اساس روش فلزیاب های شرکت مینلب و نمایش FE , NON-FE مشابه فلزیاب های لورنز بعلاوه قابلیت نمایش میتر آهن.
* سیستم نمایش عدد تفکیک برای اهداف مختلف بر اساس روش فلزیاب های لورنز و مشابه جدول تفکیک لورنز.
* دارای ۱۲ نوع صدای مختلف بسته به انتخاب اپراتور از جمله تغییر صدا نسبت به فاصله از فلز و تفکیک صوتی.
* دارای میتر دیجیتالی جهت تشخیص قدرت سنس و مشخص کردن نقطه دقیق و گمانه زنی عمق هدف.
* سیستم رمز عبور ۱۶ رقمی به سلیقه اپراتور جهت ایجاد امنیت استفاده از دستگاه.
* دارای فیلترها و تنظیمات موثر برای حذف نویز.
* امکان فیلتر کردن املاح و ذرات از طریق تنظیمات موثر در این زمینه.
* امکان تنظیم نور و کنتراست صفحه ال سی دی بصورت دیجیتال.
* داشتن برد فلزیابی در حد نهایی دستگاههای پالسی نظیر لورنز در عین حساسیت حداکثری به فلز طلا با توجه به امکان تنظیمات مختلف توسط اپراتور.
* برد نهایی فلزیابی به میزان ۱۷۰ سانت برای لوپ ۳۰ سانتی و ۳ متر برای لوپ ۶۰ سانتی و ۴٫۵ متر برای فریم ۱ در ۱ و ۶ متر برای فریم ۱٫۵ در ۱٫۵ و ۸ متر برای فریم ۲ در ۲ متر. (این ارقام مربوط به فلز جدید بوده و برای دفینه های قدیمی مدفون در خاک تا ۱٫۵ برابر این مقادیر امکان برد بیشتر وجود دارد.)
* دارای برد تفکیک هم در مورد تشخیص آهن و هم عدد تفکیک به میزان ۸۰ درصد برد سنس دستگاه که از این نظر در میان تمامی دستگاههای فلزیاب تا این لحظه منحصر بفرد است.

از آنجا که مساله اساسی تقریبا برای همه علاقه مندان برد فلزیاب هست ؛ در طراحی هم این موضوع خیلی مورد توجه قرار گرفته با ذکر این نکته مهم که با کمتر کردن اثر نویز میشه به برد بیشتری هم رسید بنابراین قسمت مربوط به حذف نویز بصورت دو فیلتر درون مدار و چندین فیلتر و الگوریتم خاص نرم افزاری درون برنامه این طرح پیاده شده لذا نکته ای جز بحث کیفیت قطعات و مونتاژ و اسکلت و لوپ باقی نیست از نظر برد با لوپ ۲۵ سانتی عنکبوتی در محیط منزل و بدون شیلد ؛ سکه ۵۰۰ تومانی تا حد۳۵٫ سانت و فیبر مسی ۱۵ در ۱۵ تا ۸۵ سانت و سکه یک گرمی طلا تا ۱۷ سانت و سکه تمام بهار تا ۳۲٫ سانت سنس شده! همچنین با لوپ ۶۰ سانتی در فضای باز سکه ۵۰۰ تومانی تا حد ۶۰ سانت و فیبر مسی ۱۵ سانتی تا حدود ۱۵۰ سانت قابل سنس بوده تقریبا این قویترین نتیجه ای هست که میشه از مدارات پالسی گرفت لذا برد نهایی برای لوپ ۲۰ سانتی حدود ۱۲۰ سانت ؛ لوپ ۳۰٫ سانتی حدود ۱۷۰ سانت ؛ لوپ ۴۵ سانتی حدود ۲۴۰ متر ؛ لوپ ۶۰ سانتی حداکثر۳ متر ؛ لوپ ۱ در ۱ نهایتا ۴٫۵ متر ؛ لوپ۱٫۵در ۱٫۵ حداکثر ۵ متر و لوپ ۲ در ۲ نهایتا ۸ متر خواهد بود البته برد نهایی هر لوپ برای فلزی به اندازه خود لوپ یا بزرگتر و روی درجات حساسیت بالا بدست میاد لازم بذکره این ارقام در تست هوایی مورد تایید قرار گرفته و هر چند برای فلز جدید مدفون در خاک ممکنه اندکی افت برد داشته باشیم ولی برای فلزاتی که دهها سال درون خاک مدفون بودن بدلیل اثر هاله نتیجه برد حتی در حد ۱٫۵ برابر فراتر از تست هوایی خواهد بود! اندکی بهبود در این نتیجه یا دستیابی همیشگی به چنین بردی بستگی به کیفیت لوپ ؛ تنظیمات مناسب ؛ کیفیت ساخت ؛ شیلد و کاهش میزان نویز هم داره صد البته در محیط طبیعت نویز ۵۰ هرتزی که بیشترین اثر مخرب رو داره به شدت کاهش پیدا میکنه ولی در منزل نویز ۵۰ هرتز قوی هست و لوپ براحتی این نویز رو دریافت میکنه و علیرغم وجود فیلتر باز هم تا حدی توسط مدار تقویت میشه! نکته جالب تر اینکه اگر لوپ بصورت عمودی باشه طبق اطلاعات اسکوپ نویز ۵۰ هرتز در حد . برابر کاهش پیدا میکنه!!! البته بشرطی که روبروش دستگاه برقی وجود نداشته باشه اما اگر لوپ بصورت افقی و در واقع موازی با کف و سقف منزل باشه ؛ نویز ۵۰ هرتز قویتری خواهیم داشت که با توجه به سیستم سیمکشی برق شهر در ساختمان طبیعی هست نکته دیگه اینکه طبیعتا هر چقدر لوپ بزرگتر باشه نویز بیشتری جذب میکنه! این مساله در کنار این واقعیت که برد لوپهای بزرگتر بیشتر هست و معمولا فلزات مختلفی هم در مصالح ساختمانی کف و سقف و دیوارها استفاده شدن و در وسایل خانه هم وجود دارن ؛ عملا سبب میشه که هیچ فلزیابی رو با لوپ بزرگتر از ۲۰سانت نشه در محیط داخل منزل بخوبی تست کرد پس برای لوپهای بزرگتر باید حتما در محیط خارج منزل تست واقعی صورت بگیره عدم توجه به این نکته میتونه سبب کاهش برد ظاهری برای لوپهای بزرگ در محیط منزل و همینطور درست عمل نکردن بخش تفکیک و حتی اختلال در بالانس دستگاه و مواجهه با خطای لوپ بشه.

لوازم داخل بسته بندی : 

  1. پنج عدد کلید فشار ی با کیفیت نصب شده
  2. سیم سوکت دار برای نصب کلید 
  3. نمایشگر همراه سیم و کابل نصب شده آماده
  4. بیزر یا بلندگو مناسب به همراه سیم و سوکت
  5. برد مونتاژ شده آماده و تست شده
  6. توضیحات نسب و راه اندازی به صورت کامل وجود دارد .

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت فلزیاب فلزجو طرح آدام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *